COVID-19 maatregelen

  • Al onze monteurs hebben een eigen flacon desinfecterend middel en bij iedere auto wordt het stuur, de versnellingspook en handgrepen schoongemaakt.
  • Het pinapparaat bij onze receptie wordt na iedere transactie gedesinfecteerd.
  • Sleutels worden in een bakje op de balie achtergelaten en worden vervolgens door de receptionist met een desinfecteert doekje opgepakt en bij de werkorder geplaatst.
  • De sleutel wordt op dezelfde manier ook teruggegeven aan de klant.
  • Al onze maatregelen hebben we op facebook geplaatst zodat onze klanten weten dat wij hier serieus mee omgaan.
  • Er mogen  maximaal 2 personen naar binnen
  • Tussendoor worden onze balie, het sanitair, stoelen en het koffieapparaat met grote regelmaat schoongemaakt.
  • De afspraken worden ruimer ingepland om klanten zo min mogelijk met elkaar in contact te brengen.
  • Er wordt verzocht om zo min mogelijk gebruik te maken van onze wachtruimte (maximaal 1 persoon) en de auto voor reparatie achter te laten. 
  • Wij bieden extra haal- en breng service aan, voor klanten die de deur echt niet meer uit willen.
  • We hebben voor de balie plexiglas geplaatst.
  • Uiteraard zorgen wij voor de social distancing voor onze medewerkers (deze ruimte hebben we gelukkig) zo mogen de monteurs niet meer in de receptie ruimte komen en mag er maar 1 persoon in het magazijn komen.
  • We hebben de kantine zo heringericht dat onze medewerkers ruim 1,5 m uit elkaar zitten. Ter herinnering hebben wij het 1,5 protocol door het hele pand in geplastificeerde A4-tjes aangeplakt. Ook praten we iedere dag even bij met onze medewerkers en wijzen we ze op de gevaren van het virus, zodat ze hier ook in hun prive situatie serieus mee omgaan.